2014. június 24., kedd

Holland tanulás a neten 1

Amikor felébredt bennem a vágy, hogy megtanuljak hollandul, amellett, hogy elővettem a saját könyvünket, a neten is találtam a kezdőknek való oldalt. 

Itt már el is kezdtem a holland tanulást.

A másik holland oldalt, amin akkor nézelődtem, most még véletlenül sem találom:) Viszont van itt egy talán még hasznosabb (a szerkesztőség ugyanaz):
http://www.mostmagyarul.nl/

Igazándiból ez nem kifejezetten nyelvtanulós oldal, vagyis nem holland tanulós, de a rengeteg olvasmányos szöveg, ami ráadásul Magyarországról és a magyar kultúráról szól, biztosan segít az olvasáson keresztül a holland szókincset bővíteni.

Én ezért (is) tanulok hollandul.


Végül sikerült rálelnem arra az oldalra, amit kerestem. Magyar ajkúaknak holland nyelvoktatás, nyelviskola Amszterdamban. Felvettem a kapcsolatot az illetékes személlyel, mert szeretném ha minél többen hallanának odakinn is a DXN-ről és a benne rejlő lehetőségekről.




Dr.Farkas Anikó
kreatív nevelő, sikertréner
DXN Star Ruby 
http://www.gezondekoffie.dxnnet.com/
www.kavefuggovagyok.dxn.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése