2014. november 1., szombat

Holland lecke 13

Csakazértis visszajövök és folytatom a holland nyelv tanulását

Az elmúlt időszakban kicsit hanyagoltam élni a lehetőséggel, hogy kezdőként a neten ingyenes holland leckéket is vehetek. Arthur barátommal persze többször találkoztam és segített olvasni tanulni, pontosabban a kiejtést gyakorolni, de ez nem elég, ha haladni akarok.

A cél továbbra is az, hogy karácsonyra, ebben az évben, valamelyest már tudjak beszélni.
Ezzel nincs baj, csak azt nem fektettem le eddig, hogy ehhez azt a lépést is meg kell tennem, hogy naponta 1-2 órát foglalkozzak intenzíven a holland tanulásával.


Az őszi szünetben - kis túlzással - egyedül voltam itthon, és a nagytakarítás, a selejtezés jó hatással volt a gondolataimra is. Így most már papíron is rögzítettem, hogy naponta egy-két órát foglalkozom a holland nyelvvel. 

(Így van ez mindennel, ha meg akarod valósítani az álmaidat, elérni a céljaidat. Lépéseket kell tenned, cselekedned nap mint nap. Akár csak DXN üzletedben.)

Az előzőekben ott hagytam abba holland tanulásom történetét, hogy átvettem az első leckét.



Az imént átismételtem az egészet. Tehát azzal, hogy a zöld jelecske megjelent az első lecke címe mellett, még nem jelenti azt, hogy nem ismételhetsz. Bármikor újra átveheted a leckéket. Ez jó!

Szóval most ismételtem, és hamarosan - még ma - átveszem a második leckét is.


Dr.Farkas Anikó
kreatív nevelő, sikertréner
DXN Star Ruby 
http://www.gezondekoffie.dxnnet.com/
www.kavefuggovagyok.dxn.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése