2014. november 1., szombat

Holland lecke 14

Sikerélmény!

A nyáron, amikor először értem a végére az első leckének, megnéztem a két kis filmet is, amik az első ingyenes holland lecke végén találhatóak a rendszerben. Idegesített, mert nem értettem. Nem is volt kedvem túl sokszor megnézni emiatt. 


Ma, hónapokkal később és néhány Arthurral töltött óra valamint az első lecke ismétlését követően rászántam magam, hogy újra megnézzem a videókat.



Még most is a hideg ráz. Mert nagyon sokat értettem. Ez pedig óriási sikerélmény, ami erőt és hitet ad a folytatáshoz.

Talán Te is tapasztaltad tanuláskor, hogy kell valamennyi idő, amíg leülepszik az olvasott ismeretanyag, amíg beépül a hosszútávú memóriába, amíg "zsigerből" nem tudod használni.

Készítettem egy youtube csatornát, ahol megosztom ezeket a kisfilmeket. Már bele is nézhetsz.




Dr.Farkas Anikó
kreatív nevelő, sikertréner
DXN Star Ruby 
http://www.gezondekoffie.dxnnet.com/
www.kavefuggovagyok.dxn.hu 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése