2014. június 16., hétfő

Holland lecke 3

Az első mondat, amit kinéztem a könyvből, vagyis a könyv segítségével raktam össze, az természetesen az a mondat volt, hogy hollandul tanulok.

Leveleztem Paullal a júliusi esetleges kiutazásunk ügyében. A németül meg magyarul keverten írt levelemben elmeséltem neki, hogy van holland nyelvű kávés oldalam, az első hollandiai DXN rendezvényre szeretnék kiutazni, és hogy hollandul tanulok.




Ezt a mondatot írtam a levelemben:

Ik leer Nederlands.

Mivel nem javította ki, gondolom, helyesen írtam.- :) Sőt, annyi volt a levelemre a válasza, hogy nagyon jó.
Másrészt két perc múlva már egy költségkalkulációt is küldött, mennyibe kerülne kirepülnöm Fannival.:)



Dr.Farkas Anikó
kreatív nevelő, sikertréner
DXN Star Ruby
http://www.gezondekoffie.dxnnet.com/
www.kavefuggovagyok.dxn.hu

Fotobalog.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése