2014. június 14., szombat

Elindult a holland kávés oldalam

 Így lett holland nyelvű kávés oldalam


Holland nyelvű kávés oldalamPár nappal ezelőtt szponzorom, Faragóné Keserű Judit szólt, hogy lehet igényelni holland kávés honlapot. Ha jól emlékszem, másnap meg is kértem az intraneten keresztül, és abban a pillanatban élt is a holland nyelvű kávés oldalam.


Előzmény



2014. április 26-27-én Gárdonyban tartottunk DXN Ruby-Diamond képzést, itt esett szó az európai bővítésről, ezen belül arról is, hogy hamarosan lesz előadás Hollandiában. Egészen pontosan július ötödikén. Ezen felbuzdulva - mert van holland ismerősünk, és több olyan is, aki járt már Hollandiában, tehát szintén vannak ismerőseik - el is döntöttem, hogy ezt a lehetőséget nem fogom kihagyni, lesz holland kávés oldalam, amint lehet.

  

Hogyan tovább?


Megemlítettem kisebbik lányomnak, hogy esetleg mehetnénk Hollandiába. Mi tagadás, menne. Egészen pontosan repülne :)
Meglátjuk, sikerül-e.

Ami biztos: hogy

sosem hittem volna, hogy ekkora vágy ébred bennem arra, hogy megtanuljak hollandul.



Dr.Farkas Anikó (PhD)
kreatív nevelő, sikertréner
www.kavefuggovagyok.dxn.hu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése