2014. június 22., vasárnap

Holland lecke 8

A Facebookon talált, mostanában nem aktív hollandos oldalon keresztül megpróbálom felvenni a kapcsolatot néhány olyan Facebook-lakóval, akik érdeklődtek korábban az említett oldalon az ingyenes holland nyelvleckék iránt.
Vannak néhányan, akik már akkor is, vagy pedig azóta kinn élnek Hollandiában.
Remélem, sikerül kapcsolatot teremtenem néhányukkal.

Egyik hölgy, Regina Vámos Szunyogné szinte azonnal válaszolt.


Hát én próbálkoztam a holland nyelvvel, de nekem elég bonyolult. Bár bevallom, nem is fektettem bele tán elég energiát. Kedves vagy, hogy felajánlod, talán később lehet róla szó.

Én meg még most is azon örömködök, hogy a holland nyelvtanja milyen egyszerű - a némethez (meg akár az oroszhoz, szerbhez... ) képest. Ma elég sok oldalt megnéztem, a Facebookon is szuper jó mondatokat lehet találni egy-egy falon, így azt is használni fogom.

Az a gondom csak, hogy most sütni kellene egy adag sós kiflikét, mert mindjárt kezdődik a VB következő meccse, és addigra készen kellene lenni.
Bekeverem, aztán visszajövök még, amíg kel a tészta:)

Előtte egy csésze egészséges kávé, a kedvencemből.


Dr.Farkas Anikó
kreatív nevelő, sikertréner
DXN Star Ruby 
http://www.gezondekoffie.dxnnet.com/
www.kavefuggovagyok.dxn.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése