2014. június 22., vasárnap

Holland lecke 6

Meg akarom mutatni azokat az oldalakat, amikre első körben rátaláltam, amikor eldöntöttem, hogy hollandul fogok tanulni. Így kezdődött.


A lényeg, hogy lehetőségem nyílt elsők között holland nyelvű kávés oldalt igényelni, illetve lesz hamarosan egy előadás is a DXN nyújtotta lehetőségekről Amszterdamban, és terveztem, hogy kiutazok. Vannak is holland barátaink, szóval nagy a kedv és késztetés. Sőt, segítségem is lesz, hogy a kiejtést gyakoroljam, és hogy a valódi élő nyelvet is tanulhassam.

Milyen oldalakat találtam a holland tanulásához?


Természetesen most is: a Google a barátom, tehát ide ütöttem be a megfelelő kulcsszót: hollandul tanulok 

(Jé, a Google plus oldalam helyet követelt magának az első találatok között:))

Az első találat pillanatnyilag egy Facebook oldal, amit ha jól látom a profiljából, a Ringpercek oldal indított. De aztán nem kezelték, az utolsó saját bejegyzésük 2012-es. Az oldalukra kattintva látható, hogy a napi holland leckék nincsenek készen, nincs a némethez, angolhoz stb. hasonló feliratkozási lehetőség.

Mindenesetre hagytam ott egy-két hozzászólást, hogy akinek kedve van csatlakozni hozzám, az jöjjön, tanuljunk együtt.:) Sőt, privát üzeneteket is fogok küldeni.:)  Mindent a cél érdekében.

Én megtanulok hollandul. Ha másoknak is segíthetek benne, az külön jó!

A második találat egy portál, ezen keresztül jutottam el a lent említett kezdőknek segítő oldalra, bár a portálon nem kattintható a link. Be kellett másolnom a keresőbe az oldal nevét. De a lényeg, hogy megtaláltam.

A taalklas -ról már írtam egy keveset.

Ma mit tanulhattam ennek az oldalnak a segítségével?

A következő bejegyzésben olvashatod.



Dr.Farkas Anikó
kreatív nevelő, sikertréner
DXN Star Ruby 
http://www.gezondekoffie.dxnnet.com/
www.kavefuggovagyok.dxn.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése