2014. június 13., péntek

Holland lecke 1

Nagy elánnal vetettem bele magam a világháló mélységeibe. Körülnéztem, milyen lehetőségek vannak a neten arra, hogy hollandul tanuljak.
Van egy klassz nyelvtanuló oldal, a Busuu- na azon épp nincs holland. Vagy csak én nem találtam meg.:)
Viszont egy magyar oldalon keresztül eljutottam egy olyan hollandot tanító oldalra, ami rendszerében hasonlít a Busuura.

Ez az oldal segít megtanulni hollandul


A taalklas.nl tulajdonképpen kezdőknek szóló online nyelviskolának tekinthető rendszert tartalmaz. Ennél fogva mindenki a saját ütemében tanulhat. Külön kiemelendő, hogy ingyenes leckékről beszélünk, mindössze egy e-mailes regisztrációra van szükség.

2*12 leckés tanfolyamot végezhetsz el alap szinten, de ezzel nincs vége. Ha folytatni szeretnéd, van rá mód.

Ez az első 12 lecke holland nyelvű ismertetője:

"Dit is een programma waarmee je Nederlands oefent op internet. Je leert vooral heel veel woorden. Je bekijkt leuke filmpjes en vrolijke liedjes met de woorden. Daarna oefen je met die woorden. Je leert de woorden uitspreken en lezen en schrijven. De woorden gaan over het huis, het lichaam, het weer, vrienden en familie, eten, op school, het verkeer, de winkel en vrije tijd."

Átolvasva is elég sok mindent megértek, a szavak nagy része a német és angol tudásom alapján könnyen megtanulható.
Az már biztos, hogy számomra a holland tanulása közben a nehézséget a kiejtés fogja jelenteni.


Ide kattintva jutsz el a holland nyelvű kávés oldalamra

 

Dr.Farkas Anikó (PhD)
kreatív nevelő, sikertréner

www.kavefuggovagyok.dxn.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése